ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg under juni 2012

Av Sandra - 30 juni 2012 17:00

 

Jag kan, jag kan faktiskt.







 






 

Av Sandra - 30 juni 2012 11:00

Lite såhär känner jag mig just nu, men jag vågar inte släppa taget.



 

Av Sandra - 29 juni 2012 20:26

En av hundarna i Åhus gjorde mig sällskap på min rast, hon är så fruktansvärt söt!

Videon får tala för sig själv! :)



 

 

Av Sandra - 28 juni 2012 17:52

Jag har då alltså fått ett sommarjobb utanför Åhus där jag hjälper till i ett stall. Jag brukar longera Dansös och rida Nelly (12årigt sto, c-ponny)

Igår red jag Nelly barbacka och ställde kameran på inspelning och har klippt ihop en liten filmsnutt. Så här e den :)



 

 

Av Sandra - 12 juni 2012 22:31

Imorgon ska jag följa med pappa till hans arbete. Just nu arbetar han utanför ett flott stall med fina stora dressyrhästar. Pappa frågade idag om jag fick jobba där imorgon och att jag har hållt på med hästar i 8år. Så imorron ska jag jobba där :) Det jag hoppas på är att jag ska få rida hästarna och få jobba där i sommar, det hade varit helt underbart!Dessutom ska jag kanske sova över hos Emme imorgon för att vi ska provrida hästar på torsdag :') Jag är så otroligt lycklig just nu, men jag saknar honom. "What can I do to make you want me? What can I do to make you care?"Godnatt alla <3

Av Sandra - 9 juni 2012 22:32

Blev väckt halv 8 idag, lagom kul med tanke på att min bror tog studenten igår så det blev rätt sent.. Vid 09.40 tog jag, Anki å Emmseli bussen t stallet. Lite senare kom Saris o skrittade runt lite på Carmis, lägger upp bilder mm imorgon, är lite för trött just nu :)

Jag och Emme red som sagt idag, hon på Madee och jag på Docka i repgrimma. Gick toppen, hon lyssnade och försökte så gott hon kunde! :) Efter att Emelie hade ridit Madee fick jag testa henne. Hon var ordentligt igenomriden, så därför fick jag henne i någorlunda ok form. Efter stallet stack jag och Emme hem t mig och hon gjorde en film om Bebison, lägger upp den imorgon med.


Jaja, här är mina 2 ridpass! :)



 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards