ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra - 30 mars 2012 15:23

Sitter hemma hos Anki nu och väntar på att hon ska byta om :) Vilma sitter på stationen och väntar.

Ha det gött allesammans! :))

Av Sandra - 29 mars 2012 20:11

     


Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?



Av Sandra - 26 mars 2012 17:22


   

I know you're somewhere out there,
somewhere far away
I want you back.
I want you back.
My neighbors think I'm crazy,
but they don't understand
You're all I have.
You're all I have.







There's only so many songs
That I can sing to pass the time
And I'm running out of things to do
To get you off my mind
Ooohh,no


All i have is this picture in a frame
That I hold close to see your face every day


With you is where I'd rather be
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me
I wish that you were here with me
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me 


 

Av Sandra - 26 mars 2012 16:31

Släppte ut kaninerna på trädgården i linan efter att jag kommit hem från skolan, vilket verkade vara väldigt uppskattat! :)

Mina fina pluttisar <3


                                                     

Haha, Milo rullar sig xd Söte plutten! <3  



   

Han hade till och med tid att vara social med extramatte! :) <3


 

Av Sandra - 25 mars 2012 22:03

Sååå satans snygg och underbar röst!!


 

Av Sandra - 25 mars 2012 21:02

Allt väl med er?

Själv mår jag faktiskt inte så jätte bra.. Jag har fortfarande ont i halsen, det gör väldigt ont. Idag gick jag runt med ett linne, tröja, fleece och halsduk hela dagen, och en till fleece när det blev kallt. Så min hals har ju inte varit kall iallafall.


Vid kvart i 9 smsade Vilminus att jag kunde få åka med dem kvart över 9, så jag rusade upp och gjorde vid mig. Jenny var i stallet när jag kom så jag skyndade mig att hämta Ljüfer och gjorde vid honom snabbt. Jenny lärde mig hur jag skulle få fram Juffe i tölt. Vid 2 tillfällen tyckte Jenny att jag fick honom i klockren tölt, gissa om det kändes bra att höra?! :D


Efter den korta lektionen red jag lite i padocken själv och hoppade 3 st småhinder. Ljüfer busade till det hela genom att svänga tvärt åt ena hållet, haha! Är nog det "snällaste" buset jag någonsin varit med om! :D


Efter kanske en halv timme släppte jag ut honom i hagen så gick jag, Vilminus och Linnéa hem till Linnéa för att släppa ut hennes söta hon Alice :')


Sen åkte vi tillbaks till stallet igen haha, för att rida ut en sväng. Juffe hade inte blivit svettig medans jag red innan, så han tyckte bara att det var mysigt att komma ut på en lugn runda :)

Sen stack vi hem till Linnéa igen haha! xd Jag kollade medans de dampade på golvet.. o.O Hur orkar de typ? xd


Aja, här kommer några bilder som Vilminus tog :)

Puss på dej :*


                                         


 

Av Sandra - 24 mars 2012 10:22

Lägger upp 2 filmer på våra misslyckade försök till tölt..

Haha Anki, vi suger! :D



 


 
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards