ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Sandra - 22 mars 2012 21:04

Mått lite halv bra idag.. Vaknade flera gånger inatt för jag jag var såå varm.. Hade as ont i halsen och låg och svalde hela tiden.. När jag gick upp kändes mitt huvud som en tickande bomb.. Jag frågade mig själv: Ska jag verkligen gå till skolan? Äähhh, ja! Bättre än att sitta hemma och glo! ;) Det bliv bättre under dagen :)

Slutade vid 2, då stack jag å Anki till stallet :)) Tog in Juffe direkt å gjorde i ordning honom. Vi bestämde oss för att idag skulle vi tölta! Och jag lovar, vi försökte! xd

Det slutade dock med att vi fick ge upp då vi ridit i kanske en timme, men Juffe var svettig pga att han har kvar en del vinterpäls. Ska rida lektion imorgon, så jag får väl försöka då med :)

Lägger upp filmer sen med, men har lite matte att göra nu, så nu kommer bara bilderna. 


Ha de gött! :)


 

Fina hästarna! :)





 

       

Söööööte!! :'')



 

Gullan fick vara med baaara för att hon är såå söööt!


Haha, jag kämpar med att komma in.. Ljüfer ser lite uttråkad ut.. xd


                 

 

           

               


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards