ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Sandra - 4 mars 2012 12:12

Lägger upp bilderna på er i ett eget inlägg tsm med filmen ;)

Puss på er, är så glad att jag har er två <3



                         


 
 

Av Sandra - 4 mars 2012 10:59

Nu har det hänt en massa igen. Jag blir bara dåligare och dåligare på att uppdatera min blogg :s Aja, nu gör jag det iaf!


Jag, Emme å Anki gjorde en "film" till Malin och Olivia för att de inte kommer vara i Tyringe mer nu. Jag tog med mig min dator till stallet i lördags och så visade vi Malin den. Hon skrattade hela tiden och började gråta så mycket hon skrattade! Haha :') 


I fredags hämtade Malin och Olivia Tornado, ponnyn som jag har ridit ett tag nu. Samma dag kom Jenny i stallet och frågade mig om jag ville rida Ljüfer (hennes islänning) i 6 veckor från den 13/3 HUR MYCKET JAG VILL GRATIS! Jag har sån fruktansvärd tur som känner alla dessa underbara människor!

Sedan kom Tova och undrade om jag ville lära Madée spansk skritt, vilket jag lovade att försöka.


Igår var jag Emme å Anki i stallet och hjälpte till med lektionerna som vanligt. Ida tänkte flytta Nina (kaninen) till stallet och undrade om jag ville vara hennes "skötare". Super söt kanin, dock väääldigt skygg. Hon gömmer sig bakom sin "aggresvia" fasad. 

vid halv 2 något red vi. Jag red Ljüfer, Anki Carmen å Emme Docka.

Det var skit kul! Jag har bara ridit islandshäst en gång, hemma hos min fd. lärare ;) Jag skrittade, passade, travade å galopperade. Kunde inte få fram honom i tölt, är ju inte en expret på islänningar som sagt.. Sen så ser jag vääääldigt lång ut på honom, det kändes som om jag red på en shettis haha!


Men det kommer nog bli riktigt kul! Han är så otorligt snäll och lydig, precis så som jag vill ha hästar! :) 


Lägger upp en massa bilder så får ni se hur det gick! (Detta var första gången jag red honom, så jag hoppas att det kommer se mycket bättre ut framöver!)


                           

(Han trampar under sig så mycket så att han trampar på sig själv! xd)





   


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards