ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Sandra - 12 mars 2012 11:36

Jag suger på att blogga xd Men jag har verkligen inget roligt att skriva om..

I fredags red jag Sunny, det gick väl bra. I lördags var jag på stan med Ida, Emma och Linda. Köpte en klocka, 2 tröjor, nagellack och en "smyckes hand" :) Efter det kollade vi på film och pratade om gamla minnen

Igår (söndes) tåg jag å Anki tåget 10.35 till Tyringe. Erika mötte oss och vi 3 gick till stallet. Jag hade övertygat Erika om att rida på Ljüfer några varv i padocken. Hon har varit livrädd för hästar, men på 5 minuter lärde hon sig att stanna, starta och svänga - det är vad jag kallar grymt! Stolt över dej knas! :*

Efter det red jag på Docka, Agnes på Habban, Emelie på Madison å Jenny på Ljüfer ut i skogen. Efter en stund bytade jag å Jenny för att jag skulle få testa Ljüfer i skogen - han var helt underbar! Pigg och frammåt, men han lyssnade och väntade på klartecken från mig. Det kommer bli mååånga skogsturer framöver! Funderar på att rida ut denna veckan. rider aldrig mitt i veckan, men han är helt fantastisk..

Detta var även sista gången Jenny skulle rida Ljüfer, så vi bytade hästar igen. Docka var så satans pigg haha xd När vi skulle galoppera och jag gav henne galoppskänkeln, gjorde hon värsta bocksprånget och satte sen av i galopp haha pluttan :*

Riktigt kul, och Jenny är så sjukt snäll, tack snälla du för att jag kommer få ta hand om lille prinsen!


 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards