ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg under juli 2012

Av Sandra - 27 juli 2012 21:48

 



You could be my hero
if only I could let go
But his love is still in me
Like a broken arrow,
like a broken arrow



Har äntligen börjat känna att jag börjar komma över dig älskling. Men du vet, att om det finns en chans att det kan bli vi igen, så gör jag vad som helst. Jag hade inte kunnat komma längre med dig, men om du kunde komma tillbaka, skulle jag kunnat stanna på samma nivå med dig. 

Men för att se det från den ljusa sidan, så har jag kunnat gå vidare och utvecklas. Men du vet, att helst av allt vill jag vara med dig hjärtat, du är och kommer alltid vara den enda <3


 

Av Sandra - 20 juli 2012 21:54

Film från idag, Docka var super duktig! :')

 

Fina, vackra hästen <3

 

 


 

 

 

Av Sandra - 19 juli 2012 20:49

Som rubriken lyder så kommer det 3st filmer :D

Nelly var otroligt duktig på denna filmen, likaså Docka. De är helt underbara båda 2 <3



 

 
   

Av Sandra - 12 juli 2012 21:46

Igår red jag Nelly i perfect-sit bågen för första gången. Det gick så in i h*lvete bra! Hon var en helt annan häst att rida! När jag red tänkte jag på vad min ridlärare brukar säga till mig när jag rider: sitt ner, långa ben och RID! Så det gjorde jag helhjärtat för första gången. 

Jag har aldrig ridit såhär bra, ALDRIG NÅGONSIN! Allt bara klickade! I traven travade hon på i fint tempo, lång låg form och med nacken sänkt i princip hela tiden. I galoppen rullade hon fram sakta, helt underbar känsla! 

Det är pågrund av sådana här ridpass som jag kämpar. Det har gått en gång förut, jag kan. Det kvittar vad alla tycker och tänker om mig, för jag vet att jag kan, jag har ett bevis på det nu. Jag är inte dålig,jag vet vad det är jag gör.


Jag ska bli så jävla bra, jag ska bli Bäst.



 

 

Av Sandra - 5 juli 2012 13:01

Har spelat in 2 ridpass, från iförrgår och igår.

Iförrgår var hon helt underbar att rida, sammarbetsvillig och hade frammåtbjudning.

Igår var hon inte lika enkel.. Hon ville bara galoppera och galoppera, runt, runt.. Så jag fick galoppera 10 varv runt för att hon skulle lugna sig. Efteråt flämtade hon jätte mycket, men så fort man la till skänkeln i traven tolkade hon det som en galoppskänkel. Suck!

Jaja, hon hade ju mycket energi som jag kunde dra nytta av! :)

Här är mina 2 ridpass:



 
 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards