ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Sandra - 29 december 2011 22:10

Varför ska det vara så svårt att vara lycklig?  


 



7 månader sedan jag såg hjärtat mitt. Det gör så jävla ont. Var gång jag tänker på honom känns mitt hjärta som om man krossar en spegel - brustet.

Av Sandra - 29 december 2011 20:54

Har kollat filmen The Hangover Part 2. Jag älskade ettan, så sjukt rolig! Kan säga att tvåan var minst lika bra, haha! :p Det bästa är ju endå kinesen Chow, haha, älskar honom! xd

Nova var mycket glad över att få komma in och mysa, det är nog det bästa hon vet, då hon bor ute året om :)

Nu ska jag sätta en post-it lapp på min dörr där det ska stå: GLÖM INTE PRESENTERNA! Jag har vääldigt dåligt minne ;) Mina 2 kompisar (vad fult det låter :s) ska få en varsen försenad julklapp. Bättre sent än aldrig iaf! 


   

Av Sandra - 29 december 2011 18:24

Ååhhh, är så sjukt trött just nu! Ska försöka återberätta från igårkväll tills nu.


Igår var jag som sagt med Anki, http://aggekp.bloggplatsen.se/. Vid 15.40 tog vi bussen till Tyringe där vi rider. Jag skulle rida en kompis ponny Tornado, en maxad D-ponny. Hur jävla underbar som helst! Värsta dressyr ponnyn, och han är så snyyyyyyygg i kroppen! :') Anki red Habibi, typ ett 5 årigt sto, liten C-ponny? Emme som oxå var där (http://www.mliii.devote.se/) och hade varit ensam och gjort en massa själv (stackarn! :s) red Carmen, Carmelita xx om man ska vara exakt. Carmen är ett engelskt fullblods sto som min ridlärare utbildat till en fin dressyrhäst :) 

Hur som helst så var det jätte kul och mysigt då det bara var vi där!

På morgonen fick vi stressa sönder då vi skulle morgonfodra hästarna. Hmm.. Efter det mockade vi, fyllde på vatten, sopade stallgången och ställde fram hinder till löshoppningen. Jag mös med stallkatten (fast han e som min!) Frallan på soffan en halvtimme kanske :) Myskatt


Puss o kram :* 


                                

Av Sandra - 29 december 2011 18:16

Haha usch, detta är något jag verkligen inte vill komma ihåg.. Eller, ja, det var typ en kyss ;)

Jag skulle då träffa en kille på stan som min kompis hade varit tillsammans med ett år tidigare, så hade han och jag träffats lite då och då. Vi pratade kanske i 20 min, en halv timme och innan han skulle sticka hem tänkte han strula med mig mitt på stan. Så när kan kysste mig började jag asgarva och det var så pinsamt så att jag höll på att dö.. :$ Haha usch! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards