ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Sandra - 1 april 2012 21:25

Klippte snabbt ihop denna precis. Ställde kameran på staketet och hoppades på det bästa, där av kvalitéen..



 
 

Av Sandra - 1 april 2012 20:01

Känner mig aningens stressad, vilket man INTE ska göra när man har lov! Har såå mycket som jag måste hinna med..

I fredags red vi dressyr, vilket var ett himla träningspass för mig och Ljüfur! Ljüfur hade "glömt" hur man travade.. -.-' Han kunde skritta och tölta, galoppera som en racerbil och töltade nästan heela tiden, men INTE trava.. Skrattade dock mest åt honom :) 

Igår var jag med pappa på jobbet för att få ihop lite pengar till tisdag då jag, Erika och hennes mamma och syster ska till Ullared! :D Tagga till 100"

Idag åkte jag till stallet vid 11.40 Såg att min ridlärare tagit dit Nina, kaninen. Jag gick runt och bar på henne halva dagen, så fruktansvärt söt! :')

Tog in PlutteJuffe sen. Efter fredagens misslyckande, bestämde jag mig för att jag skulle få honom att börja trava näst intill direkt efter att jag skänklat på honom. Detta lyckades vi utmärkt med! :) Så när vi klarat det var han lite uttråkad, så jag plockade fram 2 hinder som vi skuttade över några gånger. Juffe ÄLSKAR att hoppa haha :') När jag skulle trava förbi hinderna på yttersidan gjorde han en snäv sväng brevid hinderna och hoppade över, PLUTTEN! :')))

Imorgon ska jag med pappa igen, sen på kvällen sticker jag till Erika och sover över där :)

Läängtar


Här kommer några bilder, ha det bra! :)


                                     

Sötnos!


                



 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards