ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Sandra - 16 april 2012 21:39

Som sagt, jag kan inte rida henne perfekt - än. Ska göra mitt bästa för att kunna förbättra det! Här är "filmen" iaf :)



 
 

Av Sandra - 16 april 2012 20:59

Oupsi.. Länge sedan jag bloggade - IGEN.. -.-'

Jaja, nu har jag något att blogga om iaf :)


I fredags hoppade jag Juffe barbacka på lektion. Det gick rätt bra :) Dock van vid att hästarna själva mäter avståndet, vilket INTE Ljüfer gör haha! Vi kom fel på hindret nästan varje gång, men vi kom över! ;)

Duktiga lilla Juffe <3


På lördagen hjälpte jag till på lektionerna och efteråt red jag "monstret" Docka. Dock vart jag ganska förvånad, det gick väldigt bra! Hästarna går ute på nätterna nu, så hon var lugn och avspänd, vilket gjorde hela ridpasset till en underbar ritt! Hon skötte sig exemplariskt och vi galopperade lite :) (Om hon var såhär lugn jämst skulle jag rida henne hela tiden!)

Fick tom upp Erika på Docka några varv! :)


Igår stack jag till stallet igen och red Dockis. Hon skötte sig minst lika bra i skritten och traven, om inte bättre. I galoppen gick det dock aningens för fort.. Men vi galopperade, vilket hon har lite svårt för, så jag är nöjd! :p 


Här kommer några bilder, ska ladda upp en film som kommer senare ikv. 

Ha det gött!





Kom ihåg att jag inte har hittat alla "knapparna" än, så det kommer förhoppningsvis se bättre ut om några månader.


                       



   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards