ThisIsTheLifeOfSandra

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Ojoj..

Av Sandra - 16 april 2012 20:59

Oupsi.. Länge sedan jag bloggade - IGEN.. -.-'

Jaja, nu har jag något att blogga om iaf :)


I fredags hoppade jag Juffe barbacka på lektion. Det gick rätt bra :) Dock van vid att hästarna själva mäter avståndet, vilket INTE Ljüfer gör haha! Vi kom fel på hindret nästan varje gång, men vi kom över! ;)

Duktiga lilla Juffe <3


På lördagen hjälpte jag till på lektionerna och efteråt red jag "monstret" Docka. Dock vart jag ganska förvånad, det gick väldigt bra! Hästarna går ute på nätterna nu, så hon var lugn och avspänd, vilket gjorde hela ridpasset till en underbar ritt! Hon skötte sig exemplariskt och vi galopperade lite :) (Om hon var såhär lugn jämst skulle jag rida henne hela tiden!)

Fick tom upp Erika på Docka några varv! :)


Igår stack jag till stallet igen och red Dockis. Hon skötte sig minst lika bra i skritten och traven, om inte bättre. I galoppen gick det dock aningens för fort.. Men vi galopperade, vilket hon har lite svårt för, så jag är nöjd! :p 


Här kommer några bilder, ska ladda upp en film som kommer senare ikv. 

Ha det gött!





Kom ihåg att jag inte har hittat alla "knapparna" än, så det kommer förhoppningsvis se bättre ut om några månader.


                       



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 14 mars 2013 19:06


Detta har jag och Leffe hittat på idag :)    

Av Sandra - 17 februari 2013 19:36


Igår hoppade jag Leffe i repgrimma för första gången. Självklart går det alldelest (stavning?) utmärkt <3 Min älskade häst, jag kunde inte haft mer tur än den dagen du blev min <3       ...

Av Sandra - 14 februari 2013 14:22

Jag har inte bloggat på evigheter.. xd Agnes smsade och klagade på mig.. Så jag tänkte lägga in ett kort inlägg nu. Jag har inte bloggat på ett tag dels för att jag har sjukt mycket i skolan, dels för att jag tycker inte att det är kul att blogga uta...

Av Sandra - 21 januari 2013 22:43

Asta är äntligen hemma igen så nu har jag nya bilder att visa er! Ni får dock nöja er med en sålänge :)...

Av Sandra - 14 januari 2013 14:11


Den allra vackraste hästen av dem alla, han är min <3        ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards