ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Sandra - 2 februari 2012 20:06

Av någon anledning så har jag vaknat klockan 5 och inte kunnat somna om i 5 dagar.. Känns inte speciellt bra nej.. -.-' Har börjat få s.k "insomningsryck".. Jag tänker/drömmer att jag halkar (varje kväll) och rycker till i hela kroppen, riktigt obehagligt haha! :s

Igår kväll var jag så sjukt glad haha! Tänker dock inte skriva varför, men jag kände mig riktigt glad enda in i själen.. :) <3

Denna veckan har i stort sett bara inneburit en maaaaassa plugg.. Riktigt deprimerande.. Hade samhällsprov igår och ska ha NO prov imorgon, jiippie......

Meeeeeen, imorgon ska jag rida fiina Tornado, sedan ska jag sova över hos fina Erika :) <3 På lördag ska vi ha gäster och då kommer Erika med, om hon inte har tröttnat på mig tills dess ;)


Nej, nu måste jag tyvärr fortsätta o plugga, tyvärr.

Ha det gött allihopa :)


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards