ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Sandra - 4 februari 2012 16:06

Det var såå kul att rida igår!! :D

Vi har ridit inne i vårt lilla ridhus i ett x antal veckor, vilket börjar bli lite smått tråkigt. Så igår red vi i den stora sommarhagen :p 

Vi skulle skritta fram längs med hela hagen. När vi skulle vända och skritta tillbaks blev Madée och Teddy galna och galopperade bockandes iväg xd Jennie släppe Ljüver och galopperade efter. Då var det bara jag och en tjej kvar, men hon kunde inte hålla sin häst, så jag släppte efter på Tornado. Jag har aldrig sett honom så glad haha :') Det var så jävla kul, älskar när man känner hur de håller på att explodera, och när man släpper dem flyger de iväg. Älskar hur man känner hur deras ben arbetar under sig. Sen började vi rida på allvar och Tornado blev jätte fin i traven på slutet :) Fast han ville galoppera hela tiden, lilla plutten tyckte verkligen att det var kul! <3 Det blir alltid roligare att rida när hästarna tycker att det är kul för att då går de mycket finare :)


Efter att vi hade ridit klart och gjort vid hästarna gick jag in till Docka och mös med henne, fina tjejen <3 Lägger upp en video på det ikväll eller imorgon :)


Sen kom Erika och mötte mig för att jag skulle sova hos henne :) Vi käka hamburgare, kollade gamla och nya skolkataloger, kollade film och låg och pratade hur länge som helst. Super mysigt :) <3 

Imorse kollade vi "Dumma Mig" och "Bring It On Again", super kul :p Nu har jag varit hemma ett tag och vikit servetter för att vi ska ha gäster ikväll :) Erika kommer ikväll med, extra kul! :) <3


Sitter nu och gör inget, rätt skönt att bara lyssna på musik

och andas ut emellan åt.

Ska fixa videon lite på Dockisen nu iaf :)


 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards