ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sandra - 14 februari 2012 20:51



"See I need you in my life for me to stay
No, no, no, no, no I know you'll stay
Oh, no, no, no, no don't go away
Boy you got my heartbeat runnin' away
Don't you hear that heartbeat comin' your way
Oh it be like, boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass
Can't you hear that boom, badoom, boom, boom, badoom, boom, bass"






 

Av Sandra - 14 februari 2012 19:02

Har aldrig varit deppig under Alla Hjärtans Dag, utom just iår. Jag vet inte varför, men jag känner mig så ensam.. Detta är mitt sextonde ensamma Alla Hjärtans Dag, jag menar, hur deprimerande låter inte det?! 

Aja, jag packar till lovet då jag ska åka skidor i Österrike, lite roligare :)


Om ni vill läsa om något speciellt här på min blogg, så kolla bland kategorierna så kanske ni hittar något intressant :)

Såg även att det är 6 pers som har röstat om vad de vill läsa om här på bloggen, Hästarna och Stallet leder :) Ska försöka skriva mer om det och lägga upp fler bilder. 

Jag ska kanske lägga upp bilder på alla hästarna i stallet och skriva lite om varje? 


Kom gärna med idéer om, vad ni vill läsa om!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards