ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Sandra - 4 september 2012 21:00

Och hääär är "longeringsfilmen" :)

Han är så duktig och söker sig självmant ner till den långa, låga formen. Finns det duktigare? <3



 


 

Av Sandra - 4 september 2012 19:56

Gick i skolan t halv 4 idag. Efter det cyklade jag hem och bytte om för att sticka t Leffe. När jag skulle hämta in honom började han gå fram och tillbaka 4m kanske, jag trodde han skulle kasta sig iväg så jag stannade. Då kom Cippan fram och skulle hälsa och när Leffe ser det kommer han travandes till mig, skrutten då :') <3 Jag såg snabbt att han var väääldigt trött idag då det kändes som om det tog flera år att ta sig in till stallet, han hade inte bråttom.. Så jag longerade/ tömkörde honom lite idag, utan att galoppera. Det fick bli ett kort och ganska lätt pass för honom :) Efteråt tränade jag på att "buga" med honom, nu böjer han knäet och sänker huvudet mellan benen så fort jag står på höger sida. Pluttisen gör allt för godis.. ;)


Menmen, här är en "ryktfilm" eller vad man ska kalla det för :)

Vid 9 lägger jag upp en film när jag longerade honom :)



   Om filmen slutar mitt i saken, så är det något som bara börjat hända. Förra hoppfilmen blev klippt mitt i också :s


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards