ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Sandra - 1 januari 2012 22:26

Ja, som rubriken lyder så är jag väldigt trött och uttråkad. Chipsen blev ganska misslyckade, surprice. De var helt mjuka elr brända -.-" Bild å film kommer imorgon på Lilleman som blir 2 imorron! :) På tisdag ska jag och syster förhoppningsvis till kusinen och kusinbarnen :) Morgondagen är inte planerad, så det blir väl å softa - igen :)Puss o kram <3

Av Sandra - 1 januari 2012 15:50

Usch, vilket liv jag har.. Idag har jag hitills bara varit med kaninerna.. Känns som om en 16åring borde vara iväg på en massa?

Hur som helst så är min lillasyster halv rädd för sin kanin Milo. Jag har kommit fram till att han är allmänt dominant, men har respekt för mig. Mig skulle han aldrig ens tänka tanken att bita, men han har bitit Erica ett x antal gånger. Så jag har visat hur jag gör för att visa mig dominant, dvs inte backa undan när han fräser och så vidare. Hon börjar fatta, men är fortfarande rädd. 


Jag satt på mitt rum för ett tag sedan, och kände bara att jag ville göra egna chips. Så nu har jag letat fram ett recept och ska testa senare ikväll :) Ska försöka komma ihåg att ta en bild på resultatet! Ska även lägga en någon bild och film på det lilla monstret Milo :)


Såg precis att jag har haft 3-5 unika besökare per dag :o Haha, trodde helt ärligt att ingen skulle läsa min blogg. Men  jag antar att det bara är några som kollar en gång.


Men men, mammi ropar på mig, dax o hjälpa till :)


Puss o kram

Av Sandra - 1 januari 2012 15:24

 


Okej, 10 fakta om mig:


* Jag har alltid hatat min längd, jag är väldigt lång, 1.76 ungefär. När jag var liten drömde jag mardrömmar om att jag var extrem lång.

* Jag är en väldigt, väldigt känslig person. Ibland har jag ett sånt sug efter "kärlek" så jag går runt och kramar alla..

* Jag har försökt spy upp efter jag ätit, men kunde inte spy.

* Jag kan alltid äta godis, när som helst. Även när jag är så mätt så att jag nästan spyr.

* Jag älskar marinblått.

* Jag tar ofta på mig ansvar för alla, och kan bli som en mamma ibland.

* Jag sminkar nästan aldrig mig för att det är jobbigt att ta bort på kvällen. 

        Hmm..

* Jag älskar enkel mat, tex köttbullar och makaroner, korv med bröd, nudlar.

* Jag blir ledsen 0m någon inte kommer ihåg min födelsedag.

* Jag rymde till min kompis som bor ett kvarter bort för ca 2 år sedan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards