ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Sandra - 7 januari 2012 23:17

Varför vill ingen ha mig? Varför är jag så ensam? Varför har alla andra någon?


 


Jag ber bara om en person att älska, en person.

Av Sandra - 7 januari 2012 23:03

Saknar dig snäckan ♥ 
De stunderna jag var med dig kunde jag släppa allt, bli fri från alla tankar. Men jag vet inte vad det är jag ser och gillar hos dig, kan det vara hopp?



 

Av Sandra - 7 januari 2012 15:30

Jag är rädd för att bli ensam kvar, att ingen vill vara med mig.

Jag är rädd för att kaninerna ska bli sjuka eller dö.

Jag är rädd för insekter, speciellt spindlar!

Jag är rädd för att vara ute ensam när det är mörkt. 

Av Sandra - 7 januari 2012 14:12

Hej svejs allihopa! :)


Har precis varit ute och övningskört med pappi o Erica :) Gick mycket bättre än vad jag trodde! Körde i 100 km/h för första gången B) Haha, lillasyster var imponerad ;) 

Startade dagen däremot lite sämre.. Denna veckan har jag blivit "knarkare" igen, den är den underbara veckan.. Började dagen med ryggvärk och 2 alvedon, tjoho! ... Dessutom försvinner inte värken helt, utan jag har fortfarande ont :'( När det är den veckan och jag inte har några värktabletter, är jag alltid väldogt nära att svimma. Om det hade funnits en yxa i närheten hade jag huggit av ryggen. Det gör så förbannat ont så jag ligger på golvet i foster ställning ibland, inte speciellt kul nej.. -.-'


Jaja, kaninerna fick komma ut iaf, denna gången gick vi 2st kvartersrundor med båda 2 samtidigt, när vi nästan gått klart den andra rundan la Nova sig ner efter 5 språng och höll på att dö så trött hon var! Haha stackare! <3 Milo sprang på som vanligt och man hade kunnat tro att han är värsta distanslöparen - han blir ALDRIG trött! Han blev trött när jag och Erica gick en lång runda i skogen med honom, det tog 45min och då gick vi hela tiden. Vi hade Milo lös, fast med selen på och ett långt snöre ifall han skulle bli rädd för något och springa. Så jag och Erica gick och Lilleman vill ju inte vara ensam, så han sprang efter oss :) Han la sig ner ett par gånger, men när han mårkte att vi inte väntade på honom, satte han fart efter oss. Han e så härlig, nästan som en liten hund :) <3


Nu äter jag knäck och har ont i ryggen.. Ska försöka hitta på något att göra nu.


Puss o kram <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards