ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Sandra - 14 januari 2012 22:23



Thanks to you I've got a new thing started
Thanks to you I'm not the broken hearted
Thanks to you I'm finally thinking about me
You know in the end,, the day you left was

just my beginning In the end

What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over 'cause you're gone
What doesn't kill you makes you stronger, stronger
Just me myself and I
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes you stronger, stronger
Just me myself and I
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
I'm not alone 


 

Av Sandra - 14 januari 2012 16:37

Hmm..? Vet inte? :s 

Kommer ärligt inte på något trots att jag gjort en massa konstiga saker..

Anki, vad är det konstigaste jag har gjort?


 

Av Sandra - 14 januari 2012 15:56

Hejsan alla! Ledsen för att jga inte har hunnit blogga från igår tills idag! 


Igår var det jätte stressigt. Jag slutade skolan 14.55 och då ringde Emelie och ville att jag skulle ta bussen 15.40 med henne och Anki. Det tar cirka 8 minuter för mig att cykla hem, sen skulle jag byta om och fixa mat. Pelletsburken till kaninerna hade välts och det låg pellets överallt.. Sedan skulle jag cykla till stationen i 190 vilket vanligt vis tar typ 15-20 minuter. Cyklade nog dit på 10-15 minuter xd

Aja. Igår var det första gången jag red lektion på Tornado :) Faaaast det gick inte speciellt bra.. Vi red ute i början, men Tornado tyckte att det var alldelest för hårt så vi fick gå in. Inne i ridhuset svängde han hur mycket och när han ville typ. Han gick inte enda ut i hörnen och inte heller innåtställd.. Dessutom hade jag träningsvärk sedan onsdags och när vi satt ned i traven kändes det bokstavligen som om mina magmuskler skulle spricka. Fy f*n!! Detta var kanske 4de gången jag red Tornado, och första gången jag fick honom att böja lite på nacken. Jag känner mig såå dååålig.. Min ridlärare sa dock att det beror på att jag är alldelest för snäll. Så det får jag väl ändra på! Heheh ;)

Klockan 11 idag möttes jag Ida Emma å Linda på stationen, sedan åkte vi till K-stad :) Jag är helt fast för färgen blå! Allt som är blått älskar jag! Så jag köpte ett blått linne och en blå kofta. Köpte även en lila stickad tröja som har kostat 679 men det var 70% rea så jag fick den för 203 :p Kändes rätt så bra! ;) Köpte ett par rosa tummvantar med en rosa boll på för 30kr :) Å juste, köpte en rosa miniräknare å ha här hemma med för 15kr ;) 

Nu har jag städat lite på mitt rum och ska gå ut med kaninerna. På måndag ska Milo kastreras, så det är bara 2 dagar kvar som han kommer vara "som vanligt". Undrar hur han kommer bli efteråt.. Aja, han fick inte komma ut igår så han är helt hyper nu, så det är bäst att jag går ut med vilddjuret nu! :)

Ska jag lägga upp bilder på kläderna?


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards