ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Sandra - 9 januari 2012 20:31

Jag har haft 7 8 unika besökare och 193 204 215 244 259 sidvisningar idag, hur sjutton går det ihop?!


 

Av Sandra - 9 januari 2012 20:05

Jag har allmänt tråkigt, hoppas det är något bra på TV snart?

Båda kaninerna fick komma ut och hoppa i årets första snö för ett tag sedan :) Nova verkade extra glad och hoppade fram och tillbaka och skulle ställa sig med framtassarna på mig hela tiden. Blir så glad av att se att snäckan mår bra! <3

Om snön håller i sig tills imorgon tar jag några nya bilder på dem! :)


Längtar tills jag får träffa min underbara klass imorgon :) Har aldrig haft en så bra klass förut, jag kan verkligen slappna av där och tycker i stort sätt om alla, mer eller mindre :)

Så min klass har fått det högsta betyget av mig, man kan ju trots allt inte tycka om alla :)


Lägger in några kaniner-i.snön bilder från förra året :)


             Nova dök ner i snön, jag ba: HAahahah, vad gör du?!

 Sen så kommer hon upp med ett löv. Det är vad jag kalla skickligt! ;) 





   



Har en till låt som e mega bra!

De som sjunger denna låten är så satans bra! Jag tycker inte om orginalet, men denna covern är så sjuuuukt bra! Ni MÅSTE lyssna på den! :) http://www.youtube.com/watch?v=a2RA0vsZXf8&feature=relmfu


 

Av Sandra - 9 januari 2012 18:19

Hej på er! 

Har inte orkat blogga så mycket idag för att han har haft så fruktansvärt ont i min rygg. Alvedon funkade inte, så jag fick gå ut i hopp om att det skulle bli bättre. Det hjälpte lite, vilket var väääldigt skönt! La mig sedan i sängen med en värmedyna på max - otroligt skönt!

Hade garanterat somnat om inte mina syskon smällt i dörrarna 24/7...!! :@


Aja, jag lever än :) Hjälpte mamma med maten idag. Jag fik bestä,mma vad vi skulle äta, det blev hasselbackspotatis med schnitzel å bearärsås :') Sjukligt gott haha !


Imorgon e det skola igen då. Fick reda på att vi börjar 10, så det känns helt ok! :) Hinner sova till halv 9, inget jag har något emot ;)


Hann inte vara med Anki, får ta henne en annan dag.. Kunde inte heller baka då vi inte har några runda formar att ha på stekjärnet -.-'' Gaaahh!! Så denna dagen hade jag lätt kunnat vara utan, no problemos!


Älskar denna låten, blir alltid glad av den! Sam e så sjukt bra med! :)

Varsågod och njut! http://www.youtube.com/watch?v=xIoSTbPt_PI


 












Av Sandra - 9 januari 2012 12:06

Hmm.. Har nog skrytit om att jag varit i New York och varit i Karibien på bland annat Barbados och Porto Rico xd

Har även skrytit om när jag red Marco en gång så sa min ridlärare Ida att han inte hade gått så fint på flera år :')


Kan inte komma på något annat, hoppas att jag inte är en skrytsam person?..




        

Av Sandra - 9 januari 2012 10:28

Detta är nog det tidigaste jag skrivit på bloggen hitills haha! Imorgon börjar skolan, ska faktiskt bli rätt skönt å ha något att göra varje dag och träffa alla igen! :) 

Idag ska jag vara med Anki aggekp.bloggplatsen.se :D Antingen ska hon baka med mig, eller så får jag göra det själv -.-' SÅ GÅR DET NÄR MAN VÄNTAR MED LÄXORNA TILLS SISTA DAGEN ANKI ! ;D


Ska snart ut med kaninerna, lillasyster kan inte vänta mycket längre.. ;)

   Btw, hade besöksrekord igår, 17 pers och 182 sidvisningar, DET är sjukt!

Aja, får väl göra mig i ordning nu.


Puss å kram !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards