ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Sandra - 11 januari 2012 19:45

Jag har 2 syskon, lägger inte in bilder på dem nu då de inte är hemma (vet ej om de vill vara med på bloggen)

Min storebror heter Marcus och är 18, 19 till sommaren. Han är en riktig tennis tönt ;) Jag tycker om att vara ensam hemma en kväll med honom å beställa mat och kolla på en film :) <3


Erica heter då min lillasyster och är 12, 13 till sommaren. Hon är även ägare till Milo :) Erica och jag brukar göra en massa random saker här hemma, och när hon inte är störig (!) är hon riktigt mysig och härlig hon med! :) För Erica är det friidrott och fotboll som gäller.


 

Av Sandra - 11 januari 2012 18:54

Märkte att jag glömde lägga upp ett sådant hära inlägg igår, så det kommer nu! :)


Well.. Det jag drömmer om är väl att bo på en liten gård precis utanför en stad. Det ska vara ett korsvirkes hus, vitt med bruna balkar. Jag ska köpa tillbaka Marco så att han får leva sina sista år hos mig Jag vill arbeta som djurvårdsinspektör.


Jag kan inte komma på något mera just nu, annars kommer jag väl skriva om det :)


 

Av Sandra - 11 januari 2012 17:32

Imorse klockan 8 ringde jag till sjursjukhuet här i Hässleholm. På måndag (om 5dagar!) ska Milo kastreras. Morfar ska köra mig dig så att vi är där klockan 8. Då får vi prata med veterinären och lämna Lilleman. Vi kommer hämta honom under kvällen samma dag. Efter vi lämnat honom ska jag till skolan. Jag kommer inte kunna koncentrera mig. Tänk att min lilla kille ska bli sövd och allt. Tänk om han inte väknar upp igen? Usch, jag börjar nästan ångra mig.. Men samtidigt inte. Milo kissade på mina stövlar idag OCH mina byxor OCH mina vantar -.-' Han kommer nog må väldigt bra själv efter operationen, då han slipper stressa ihjäl sig själv. Det ska bli så skönt att kunna ha Milo och Nova tillsammans sen också! :P Att kunna fotografera mina 2 älsklingar på en och samma bild utan ett galler imellan! :P

Nu är även andra dagen av skolan avlklarad! Älskar min klass! Har sagt det innan, men jag tycker verkligen om den :) Idrotten idag var super kul och skit jobbig! xd Vi hade värsta hinderbanan med lianer, plintar, bommar (som vi "gick" armgång med) osv.. När vi joggade runt i salen hoppade en kille på min rygg å ba hoppla hästen! Jag ba -.-' 

Haha aja, I'm still alive, right? ;)


Nu har jag ett samhällsprojekt å slutföra (skulle varit klart innan julen, oooppsii...)

Lägger upp några bilder på mina älsklingar från idag :)


           


Om jag inte har skrivit det innan så har vi varit hos veterinären innan och kollat upp varför Milos ögon rinner, med det är antagligen medfött och han mår inte dåligt utav det.


   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards