ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Sandra - 10 januari 2012 15:53

.. och jag lever än! :) Det måste ju vara ett bra tecken?

Var dock väldigt nära at bryta ihop under den sista lektionen - historia -.-'

Jag och Erika sitter bakom Simon å Simon, haha, och Guuuuuud vad de skulle hålla på idag! Jag var så trött så jag blev helt tårögd haha! Jag ba, Simon, ge mig mitt suddigum. Han ba, om du säger att du älskar mig! Jag ba, varför jag Gud? -.-' Aja, de är väldigt roliga och gör så att jag överlever historia lektionerna :)

Det var rätt roligt med att det var typ bara 2 personer som såg att jag tonat mitt hår mörkt, 2 killar ;)

Nu får jag väl ta och börja med historian som jag egentligen skulle gjort under lektionen, men jag orkade inte och Simon tog min bok hela tiden.. -.-'


Hoppas ni andra fått en bra skolstart ni med! :) Glöm inte att rösta i omröstningen här på min blogg! Hade varit kul att få reda på värför ni läsaer den :)


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards