ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Sandra - 12 januari 2012 18:14

Detta motto skall jag leva livet ut efter.


"Remember that God will never take something away from you
without the intention of replacing it with something better"


 

Av Sandra - 12 januari 2012 17:45

Haha, denna var lätt! ;)


* Min mobil. Jag är riktigt beroende av den! Burkar tom ta med mig den när ja ska på toa ;)

* Min data. Jag hade varit döende utan den. Där har jag alla mina bilder på Marco och mina kaniner, min hamster och alla andra bilder!

* Min säng. Min säng är typ min bästa vän :') Brukar ligga kvar i den i typ 2-3 timmar efter att jag vaknat på helgerna ;)

* Nagellack. Jag har nästan ALLTID nagellack1 Älskar det! :D xd


Aa, det var väl typ det :)


 

Av Sandra - 12 januari 2012 15:47

Usch ja! Som rubriken lyder så har jag en så fruktansvärd träningsvärk efter idrotten igår. Jag har träningsvärk i vaderna, fram- och baksida lår, magen, rumpan, axlarna och hela armarna :'( Jag kan knappt sätta mig på en stol >.< Efter att ha suttit stilla i en timme och sedan gå till skåpen, var för j***igt! Kommer aldrig anstränga mig mer i hela mitt liv haha!

Aja jag lever än iaf :)


Har inte så mycket mer att skriva om för tillfället xd

Men jag har förälskat mig i en låt jag nyss hittade :') Men om ni ska lyssna på den, se till att kolla på denna länken medans ni lyssnar på låten. Denna länken är texten till låten http://artists.letssingit.com/one-direction-lyrics-what-makes-you-beautiful-bzftq6j


Och här är låten! :) 

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=QJO3ROT-A4E


"Baby you light up my world like nobody else 
The way that you flip your hair gets me overwhelmed 
But you when smile at the ground it aint hard to tell 
You don't know 
You don't know you're beautiful"
 


Tänk om en kille hade sjungt denna låten till en? Aw :')


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards