ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Sandra - 5 januari 2012 23:15

Imorgon har jag inget planerat. Antar att det blir stallet, som vanligt. Suck, mitt liv är så otroligt tråkigt..

Aja, för att bli varm om hjärtat lägger jag upp en film på Marco



 


Puss o kram

Av Sandra - 5 januari 2012 22:43

Jag har nog ärligt talat aldrig varit kär. Jag har tyckt om en person väldigt mycket, men aldrig varit kär. Hur tragiskt är inte det?

Av Sandra - 5 januari 2012 22:11

Här är några bilder från promenaden idag :)


   

 

             

Av Sandra - 5 januari 2012 13:42

Sitter på bussen t Tyringe nu :) Efter att vi gått ut med kaninerna hade jag en timme på mig att städa mitt rum och lite i huset så jag hann inte lägga upp bilderna på kaninerna, men det gör jag ikväll :) Det blev typ 3 bilder på Nova, kameran strejkar nog.. -.-" Blev fler på Lilleman iaf :) Ska börja tänka på tyska nu så jag är beredd inför ridlektionen :)Ha de gött! :)Puss å kram <3

Av Sandra - 5 januari 2012 11:38


Jag älskar dig Marco, så mycket 

Av Sandra - 5 januari 2012 11:12

Godmorgon folket! :)


Vaknade vid halv 9 och tänkte ringa till djursjukhuset och prata med en vetrinär om det kommer hjälpa att kastrera Milo eller inte. Dock ångrade jag mig och somnade om ;) Gick upp 11 istället, kändes bättre haha! 

Idag kommer jag få städa en hel del - igen xd Mamma å pappa jobbar tills 4, 5 kanske, och då kommer kussarna. Så jag har en del att göra..

Hade tänkt ta bussen 13.40 till stallet så jag kan vara med när tyskarna kommer :)

Hade även tänkt hinna med att gå ut med båda kaninerna, vilket tar 15min - 20min per kanin, alltså halvtimme 40 minuter.. -.-' Jaja, de blir glada och kommer sova gott inatt :) Ska försöka komma ihåg att ta några bilder! :)


Nu måste jag börja städa, annars kommer jag inte hinna med något annat! 


Puss å kram <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards