ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Sandra - 6 januari 2012 20:59

Sitter som sagt framför TV och slappar i min ensamhet :) Kollar på The Voice, Ola och Petter e självklart bäst! :) Dog ganska mycket när Petter garva sönder när Ola pratade på sitt väldigt akademiska sätt haha ! ;)

Har tryckt i mig en massa popcorn och haft ansiktsmaks ;)


Nu börjar det igen, måste dra :P

Puss o kram! <3

Av Sandra - 6 januari 2012 17:05

Varit hos farmor å träffat släkten på pappas sida :) Ella och Nelli sprang runt som två galningar.. Glad att de drog med sig Erica och inte mig ;) Jag och kusinen Maria ska ut och rida någon gång har vi bestämmt, trevligt! :)

Ikväll ska hela familjen till ett par vänner, utom jag. Så jag ska kolla på TV, och äta popcorn med ansiktsmask :) Mysigt! Fast hade velat ha någon med mig, men jag e typ forever alone verkar det som..


Aja, ja e väl glad endå :)


Puss å kram <3

</3

Av Sandra - 6 januari 2012 15:30

 


It's so hard, to loose the one you love,
to finally have to say goodbye
You try to be strong,
but the pain keeps holding on
and all that you can do is cry
Deep within your heart you know it's time to move on,
when the fairytale that you once knew is gone.


CHORUS:
When the last tear drop fall
I'll still be holding on to all of our memories,
and all of what used to be. (Between you and me)
And when the last tear drop falls
I will stand tall and know that you here with me in my heart,
when the last ter drop falls.


Would there be a time when I'll fall in love again
When I was meant to walk this streets alone
If there is just one wish,
I would be granted here tonight
It would be to have you right back by my side


CHORUS


And now it's time for me to find my happiness again
But the emptiness from missing you will never ever end baby.


CHORUS

Av Sandra - 6 januari 2012 13:16

Hmm, just saker? I så fall saknar jag min handdator som jag glömde i Cypern för flera år sedan.. xd

Annars saknar jag att kunna cykla i 7 minuter och sedan vara i stallet. Jag saknar tiden då allt var så lätt, då det inte fanns några problem. 


 

Av Sandra - 6 januari 2012 12:42

Här är några bilder från idag på Puppisarna :)


                               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards