ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Sandra - 13 januari 2012 17:15

Jag har ett par, i stort sätt så är alla med Marco <3


Mitt allra bästa minne var en lördag i stallet. Nästan alla hästarna och människorna var på lektion, så stallet var ganska tomt. Jag stod inne hos Marco i hans spilta och hade han lös. Jag borstade honom i evigheter, kratsade hovarna, kammade man och svans. När jag hade gjort det ställde jag mig vid hans rumpa och lutade mig mot den. Så stod vi länge. Till slut började han trampa runt och la sig sedan ner. Jag blev så glad så jag kände hur tårarna kom.. <3 Efter ett tag la han sig helt ned på sidan och drog ett djupt andetag, och blåste ut. 

Jag var lyckligast på jorden. Människorna började komma in i stallet och de sa: "Han måste verkligen lita på dig Sandra om han lägger sig ned sådär. Han älskar dig."

Jag älskar dig hjärtat, de kommer alltid vara du och jag <3


   

Han somnade nästan på min fot på denna bilden <3

     


Jag kommer även ihåg första gången jag tog in min lilla prinsessa Nova på soffan, och hon la sig tätt intill mig, vilket hon har fortsatt med <3


   



   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards