ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sandra - 15 januari 2012 21:08

Hmm.. Jag avgudar ingen speciell, men jag är sjukt avundsjuk på de som står för dem de är och struntar i vad andra tycker. Önskar att jag var lika självsäker.


 

Av Sandra - 15 januari 2012 20:31

Denna dagen har som sagt varit väldigt tråkig. Jag gick upp vid 11 och åt frukost. Gick sedan ut och matade kaninerna. Sedan gjorde jag matten som vi fick i fredag som ska vara klar på måndag. Efter det kände jag att jag ville måla, så då fick det bli en ny tavla! :) Har dock ett problem - vet inte vart jag ska ha den? Aja,, jag kommer nog på något :)

För en stund sedan var jag och Erica ute med kaninerna i gallerburen :) Vi började med Nova, som var jätte pigg och väldigt social! :p Erica satte sig inne hos henne och hon skulle putta på henne med nosen och ställde sig på henne hela tiden. Snuttan <3

Milo var däremot helt dum i huvudet rent ut sagt. När Erica skulle öppna buren bet han tag i hennes vante och drog i den, han släppte inte taget. Men så fort jag kom slutade han vara arg. Känns som om vi gjort rätt med kastreringen imorgon... 


Lägger upp en bild på tavlan när den nästan var färdig :)




   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards