ThisIsTheLifeOfSandra

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Sandra - 29 januari 2012 12:10

Japp, det är jag det. Men vissa dagar hinner/ orkar jag verkligen inte starta datan och blogga.. Aja, tänkte skriva om fredagen + lördagen :)


Fredag: Redovisade i fredags på NOn om mitt arbete Kolik. Jag var så nervös så att jag darrade haha! Det gick nog rätt bra endå :) Vi fick sluta tidigare på matten så jag stack hem till Anki och åt upp hennes mat ;) Seeen stressade vi sönder för att hinna med bussen, vi hann precis! ;) Puh! xd Som vanligt så red jag Tornado, denna gången fick jag honom i fin, lång form, kändes super! :) 


Lördag: Jag gick upp vid 7 för att Malin skulle hämta mig kvart över 8. Kände mig som en zombie.. xd Jag fick hålla i den första lektionen och hjälpte till med de andra 2. Efter det red vi :) Jag fick rida fina Docka! <3 Knoppade hennes man, men hon skakade av dem.. -.-' Det gick rätt bra att rida, det var dock ganska trångt i vårt lilla ridhus med 4pers och 2 av dem hade stora hästar.. Men men :) Fick henne i någorlunda fin form lite till och från. Söta Mimmi http://mimssansdagar.bloggplatsen.se/ sa att jag kan rida alla hästar bra, aw! <3 Vid 5 kanske var jag hos Ida och Linda. Lekte lite med Idas 4 (?) åriga kusin Sebastian, sjukligt söt unge! Han lekte jultomte och gav oss julklappar ;) Vi gick ut oh åt på Infinity och köpte sedan godis å hyrde film. Hyrde filmen "Trust" 



Den var riktigt bra, en väldigt modern film om alla sjuka människor det finns.


Det var väl typ allt :)

Idag är det plugg och kaniner som gäller.


 










Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är roligast att läsa om på min blogg?
 Kaninerna
 Stallet och hästarna
 Vanlig dag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kaninerna


Ovido - Quiz & Flashcards